معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان از درخشش دانش‌آموزان کوهبنانی در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: دانش‌آموزان کوهبنانی در سی‌ و‌ هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز موفق به کسب رتبه‌های استانی و راهیابی به مسابقات کشوری شدند.

علی عسکری، بیان داشت: تعداد پانزده دانش‌آموز کوهبنانی در این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی موفق به کسب رتبه برتر شده و تعداد چهار دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

عسکری افزود: در رشته صحیفه سجادیه بدرالسادات رضوی ازدبیرستان الزهرا (س)، حائز رتبه اول استانی، در رشته صحیفه سجادیه رضوان یوسف‌زاده حائز رتبه دوم استانی، در رشته احکام زهرا احمدی حائز رتبه دوم استانی، در رشته نهج‌البلاغه فاطمه حاجی‌پور و زینب توکلی‌پور حائز رتبه دوم استانی، فاطمه امیری و مطهره قطبی از دبیرستان شهید بهشتی و راضیه‌سادات روح‌الامینی از دبیرستان رسالت به ترتیب حائزرتبه اول و دوم دررشته نهج‌البلاغه شدند.

عسکری عنوان کرد: در بین پسران نیز امیرمحمد قربانی و امیرحسن عرب از دبیرستان شهید رجایی حائز رتبه اول استانی، محمد‌حسن توکلی و محمدعلی جعفری از دبیرستان شهید باهنر؛ حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه، در رشته صحیفه سجادیه علی محمدحسنی حائز رتبه سوم استانی و در رشته انشای نماز علی ابراهیمی حائز رتبه سوم استانی و محمدحسین رحمانی از دبیرستان علی بن ابیطالب حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه شدند.
انتهای پیام /ی

معرفی برترین های مسابقات قرآن و نماز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار