امام جمعه کرمان:

درانتخابات به افکار افراد واهلیت آنها نگاه کنید/جنگ اقتصادی علیه ما با هدف بازماندن از هدف است

امام جمعه کرمان گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران برای بازماندن ایران از اهداف بلند خود است.

درانتخابات به افکار افراد واهلیت آنها نگاه کنید/جنگ اقتصادی علیه ما با هدف بازماندن از هدف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در خطبه اول نمازجمعه این هفته  کرمان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد با اشاه به سخنی از حضرت علی (ع)  که فرموند ای بندگان خدا بدانید دنیا خانه جاوید نیست پس آن را با آخرت مبادله کنید، بلکه در این دنیا مسافری هستی که یک جا توقف کردی و باید عبور کنید و انسان عاقل تمام هزینه خود را در یک توقف گاه صرف نمی‌کند گفت: توصیه به ماه رمضان، قرائت قرآن، ذکر و دعا و رسیدگی به محرومان هم در این ماه و هم زمان‌های دیگر جواب مثبت به این فرمایش امیرالمومنین (ع) است.

وی با اشاره به میلاد پربرکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) افزود:  یکی از صفات ایشان کرامت امام است که همزمان با هفته اکرام است و کسانی که می توانند به قشر محروم جامعه کمک کنند بهتر است این فرصت را قدر بدانند.

امام جمعه کرمان اظهارداشت: سخنان ارزشمند و شفاف که حجت را بر همه تمام کرد از رهبر انقلاب در جمع مسئولان که راه را برای ما کاملا روشن کرد و جا دارد این فرمایشات را همه آویزه گوش خود کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: باید بدانیم جنگ تمام عیار علیه جمهوری  از مدت ها قبل آغاز و هر چه جلوتر می رویم با جمهوری اسلامی می جنگند.

وی بیان داشت: جنگ اقتصادی تحریم ها و سخت گرفتن بر ما در صحنه بین المللی برای این است که  آمریکا قصد ندارد از لحاظ جنگ نظامی وارد شود.

خطیب جمعه کرمان بااشاره به اینکه جنگ اقتصادی جدی است و تحریم ها برای فلج کردن اقتصاد کشور است اظهارکرد: در شعب ابی طالب محاصره اقتصادی برای این بود که  مسلمین از هدف خود باز بمانند اکنون نیز با همین هدف وارد شده اند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان بیان داشت: کسانی به روز رستاخیز بی تفاوت هستند  نسبت به اوامر الهی و آنچه خداوند نهی کرده حساسیتی ندارند.

امام جمعه کرمان گفت: وقتی روز قیامت بر پا می‌شود آنها که این فرصت‌ها را سوزاندند و استفاده نکرده و چیزی ذخیره نکردند قرآن می‌فرمایید در غم و اندوهی که ناشی از نا امیدی و یاس است فرو می روند.

وی تصریح کرد: یکی از وجوه تسمیه نام ابلیس نیز به دلیل غم واندوهی است که به سبب جدا شدن از امر الهی نصیبش شد.

خطیب جمعه کرمان بیان داشت: در روز رستاخیز هرکسی پشت سر امام و رهبر و کسی که در این دنیا به او اقتدا کرده می‌ایستد  وهر قومی همراه پیشوای خود  محشور می‌شود و آیات و روایات متعددی در این خصوص وجود دارد.


وی با اشاره به انتخابات اظهارکرد: سال 98 سالی است که انتخابات در پیش است به افراد تاثیر گذار توصیه کرد افکار و آرایی که در این دنیا تبلیغ  و حمایت می‌کنید قیامت با همان ها محشور می‌شوید و هر کس مسئولیتی دارد مسئولیتش بیشتر است.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان افزود: باید دید اهل سیاست و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کنید در کدام مسیرند؟ در مسیر و خطی انتخاب کردید آدم‌های اهل را انتخاب کردید؟ آن کسانی که در این دنیا فعالیت‌های فراوانی کردند چه در راه حق و چه باطل باید پاسخگوی عمل خود باشند و هستند.

انتهای پیام/ح

جنگ اقتصادی دشمن با هدف بازماندن از هدف است

برچسب ها: نمازجمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار