مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از برگزاری ۲۰ برنامه برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و آزادی۴۱ زندانی در ۱۳ روز ابتدایی ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده، مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان اصفهان اظهار داشت: یک هزار و ۳۷۰ زندانی در انتظار کمک خیران هستند که برای آزادی این زندانیان مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: علت محکومیت زندانیان مالی مشکلات و شرایط متغیر اقتصادی و وقوع حوادث غیرمترقبه مانند تصادف و ... است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۱۳ برنامه «یک شهر ضیافت» و جشن‌های «گلریزان» و «نسیم مهر» در سطح استان برگزار شده است، گفت: در مجموع ۲ میلیارد تومان از طرق مختلف دریافت شده که در این راستا ۴۱ زندانی آزاد شدند.


وی تصریح کرد: در برنامه «یک شهر ضیافت» که از صدا و سیما پخش می‌شود، ۲ میلیارد تومان کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری و ۱۸ نفر به صورت مستقیم از این برنامه به آغوش خانواده‌شان بازگشتند.

گرجی‌زاده ادامه داد: در این مدت نیز جشن «گلریزان» برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان‌های مختلفی برگزار شد که به ترتیب در شهرضا ۱۸۰ میلیون تومان، در زرین‌شهر ۱۷۰ میلیون تومان، در کاشان ۶۳۰ میلیون تومان، در نائین ۷۴ میلیون تومان و در زندان نسوان هم ۱۳۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.



۷۵۰ میلیون کمک به خانواده‌های زندانیان در جشن نسیم مهر

 


وی با اشاره به برگزاری جشن‌های «نسیم مهر» در استان اصفهان اظهار داشت: دو جشن نسیم مهر در شهرستان‌های مبارکه و اردستان برپا و در مجموع ۷۵۰ میلیون تومان برای کمک به خانواده‌های زندانیان به دست آمد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن‌های گلریزان و نسیم مهر برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.



۱۸ زندانی با یک شهر یک ضیافت به اغوش خانواده بازگشتند



وی خاطرنشان کرد: ۱۸ نفری که به طور مستقیم از طریق برنامه «یک شهر ضیافت» آزاد شدند، بدهی‌شان بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در این حیث ۷۰۰ میلیون تومان گذشت شکات برآورد شد.

گرجی‌زاده ادامه داد: با کمک و مساعدت مددکاران در راستای صحبت با شکات و رفت و آمد همکاران صلح و سازش بیرون از زندان این امر محقق شد که کمک بزرگی بود و می‌توان گفت تاکنون شکات ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

وی با بیان اینکه در برنامه شب سیزدهم «یک شهر ضیافت» حضور مردم خیر و نیکوکار خمینی‌شهر را شاهد بودیم، گفت: شب گذشته ۳ نفر مددجو به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.