معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حضور دستگاه‌های مختلف در زمینه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، باعث موازی کاری در سال‌های گذشته شده که باید تلاش کنیم امسال رخ ندهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس فتحی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: هر سال با پایان برنامه‌های درسی مدارس، برنامه‌های تابستانی آغاز می‌شود و امسال نیز برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان داریم.

وی به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید اشاره کرد و ادامه داد: امسال در برنامه‌های تابستانی موضوع رونق تولید را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و محور برنامه‌ها تقویت مهارت‌هاست که در رشته‌های مختلفی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از توسعه توانمندی دانش‌آموزان و مهارت‌افزایی، توسعه ورزش و سلامت و مهارت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی به عنوان اولویت برنامه‌ها یاد کرد.

فتحی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار دانش‌آموز زیرپوشش برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان بوشهر قرار می‌گیرند، بیان کرد: پیشنهاد این است که برنامه‌ها به صورت متمرکز مدیریت شوند تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

وی با پرهیز از موازی کاری گفت: در مرکز استان و شهرستان‌ها بخش‌های متفاوت و دستگاه‌های مختلف به بحث اوقات فراغت می‌پردازند و در سال‌های گذشته شاهد موازی کاری بودیم که امیدواریم امسال این اتفاق نیفتد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: از ۲۳ خرداد اولین مرحله اعزام دانش‌آموزان استان به مسابقات کشوری با حضور هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی  آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

۲۵ هزار دانش‌آموز بوشهری زیرپوشش برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.