مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۸۶ جشنواره در حوزه گردشگری سال قبل در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بازدید مدیر کل بازرسی سازمان میراث فرهنگی از پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل افزود: بیش از ۸۶ جشنواره در حوزه گردشگری سال قبل در استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در حوزه نظارت و بازرسی باید مشکلات را احصا کنیم و بعد از آسیب شناسی آن تلاش در رفع کاستی‌ها داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: حضور در ۲ نمایشگاه در خارج از کشور و معرفی جاذبه‌های استان اردبیل از شبکه‌های ملی و بین المللی از جمله فعالیت‌های ما در سال گذشته بود.

فلاحی ادامه داد: تسهیل در روند سرمایه گذاری به ویژه در حوزه پل‌های معلق و پیست‌های اسکی و همچنین احداث هتل‌های ۵ ستاره از جمله اصلی‌ترین اقدامات ما در سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش، حفاظت و حراست به صورت ویژه اهتمام خواهیم داشت، اضافه کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود در استان ایجاد اشتغال با کمک بخش خصوصی است که در حوزه صنایع دستی و گردشگری به صورت ویژه دنبال می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام رونق تولید نیز شده است بازارچه صنایع دستی جهت حمایت از صنعتگران راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل

 

برچسب ها: گردشگری ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.