استاندار قم عنوان کرد؛

پیگیری توسعه زیرساخت برق شهرک های صنعتی قم از وزارت نیرو/درخواست کاهش ۵۰ درصدی تعرفه برق صنعتی در قم

سرمست گفت:توسعه‌ی زیرساخت برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان قم از وزارت نیرو پیگیری خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛در بیست و پنجمین جلسه این شورا که  به ریاست استاندار برگزار اعضای شورا با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید،خواستار کاهش ۵۰ درصدی تعرفه‌های برق صنعتی برخی واحد‌های صنعتی در اوج مصرف فصل تابستان شدند که مقرر شد این پیشنهاد به وزارت نیرو ارسال شود.

وی همچنین خدمات شرکت برق استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به پیشنهادات بخش خصوصی برای حل مشکلات برق واحد‌های صنعتی، عنوان کرد: این پیشنهادات باید با حضور مدیران شرکت برق و نمایندگان بخش خصوصی بررسی شوند و مساعدت‌های لازم با توجه به اختیارات استانی شرکت برق صورت بگیرد.

بهرام سرمست استاندار در این جلسه با اشاره به در پیش بودن فصل گرما از شرکت توزیع نیروی برق قم خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از قطع برق استان، تامین برق شهرک شکوهیه و سایر شهرک‌های صنعتی اتخاذ کند.

وی با تاکید بر استفاده شرکت برق از اختیارات استانی برای حل مشکلات صنعتگران گفت: توسعه‌ی زیرساخت برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان قم از وزارت نیرو پیگیری خواهد شد.

استاندار قم بیان کرد: دستگاه‌های دولتی در راستای رونق اقتصادی، بایستی راجع به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای استان نیز اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین بر نظارت مستمر مسئولان بر توزیع اقلام کالا‌های اساسی تاکید کرد.

آهنین پنجه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هم گفت: در سال گذشته با ۱۷۰۰ واحد صنعتی برای جلوگیری از فعالیت در پیک مصرف تفاهم نامه امضا و منجر به بازگرداندن پنج میلیارد تومان به آن‌ها شد.

انتهای پیام/ح

لزوم حل مشکل قطعی برق استان در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار