مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک گفت: پارسال در این مجتمع معدنی ۱۹ هزارو ۶۴۲ تن پتاس با حدود ۳۱ د رصد بیشتر از سال قبل از آن تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی علوی نایینی مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک گفت: پارسال در این مجتمع معدنی ۱۹ هزارو ۶۴۲ تن پتاس با حدود ۳۱ د رصد بیشتر از سال قبل از آن تولید شد.

وی، این میزان تولید را هم سه وچهاردهم درصد بیشتر از برنامه پیش بینی شده پارسال بیان کرد و افزود: اهداف فروش پتاس در این مدت به میزان ۲۰ هزارو ۱۳۷ تن به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک گفت: در سال گذشته با استخراج بیش از ۱۳ میلیون و ۴۲ هزارتن ماده معدنی بالاترین رکورد استخراج از ابتدای بهره برداری این معدن محقق شد که این میزان ۶۵ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: پارسال بیش از یک میلیون و ۳۶۶ هزار تن نمک صنعتی با خلوص بیش از ۹۵ درصد همچنین بیش از ۱۶۷ هزارتن کارنالیت به عنوان خوراک کارخانه فرآوری پتاس دراین مجتمع تولید شد.

مجتمع پتاس خوروبیابانک نخستین تولیدکننده پتاس در ایران و دارای بزرگترین ذخایر املاح تبخیری در خاورمیانه در ۴۵۰ کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

استخراج بیش از ۱۳ میلیون و ۴۲ هزارتن ماده معدنی درمجتمع پتاس خور و بیابانک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار