استان مرکزی رتبه پنجم کشور را در مشارکت در بازسازی عتبات عالیات کسب کرد.

استان مرکزی رتبه پنجم کشور در بازسازی عتبات عالیاتنجفی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در حاشیه نشست خیرین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در اراک در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: استان مرکزی رتبه پنجم کشور در بین ۳۱ استان در مشارکت در طرح بازسازی عتبات عالیات را کسب کرده که این توفیق مرهون تلاش خادمینی هست که در این راه قدم برمی دارند.

نجفی افزود: ماموریت جدیدی که در سامرا بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار گرفته، ساخت پنجره‌ها و نیم ضریح‌های سرداب محل غیبت امام زمان (عج) است که قرار است با مشارکت مردم عزیز در اراک و زرندیه انجام شود.

وی با قدر دانی از خیرینی که با شرکت در طرح‌های مشارکتی و ساخت صحن حضرت زهرا (س)، صحن حضرت زینب (س) و ترفیع گنبد مرقد مطهر امام حسین علیه اسلام تلاش می‌کنند اضافه کرد: توفیق و افتخار داریم که در روز میلاد کریم آل الله و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام میزبان خادمانی باشیم که در طی یک سال به عنوان پیشانی کار اهداف ستاد را حوزه‌های مختلف دنبال و اجرا می‌کنند.

استان مرکزی رتبه اول کشور در انجام تعهدات به عتبات عالیات در سال ۹۶

نجفی جانشین وقت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی درتاریخ بیست و هفتم فروردین ماه سال ۹۷ تعهد استان مرکزی در مجموعه کمک‌های مردمی به بازسازی عتبات عالیات را ۲ میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: استان مرکزی در سال ۹۶ رتبه اول کشور را در انجام تعهدات نقدی و غیر نقدی به دست آورد.

نجفی افزود: مردم این استان در سال ۹۶، بیش از ۵ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که ۳ میلیارد تومان از کمک‌های مردمی به صورت غیر نقدی و بقیه به صورت نقدی بوده است.

وی اضافه کرد: کمک‌های غیرنقدی مردم این استان بیشتر به صورت اهدای طلا، نقره و سنگ‌های ساختمانی برای تکمیل طرح صحن حضرت زهرا (س) در مجاورت آرامگاه ملکوتی حضرت علی (ع) در نجف و همچنین صحن عقیله بنی هاشم در کربلا بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.