یکی از افشاگران دنیای فناوری در صفحه توئیتری خود تصاویر نسخه‌های قرمز رنگ گلکسی S10 و گلکسی +S10 را منتشر کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه یک عادت جدید پیدا کرده‌اند که چند ماه پس از عرضه پرچمداران خود رنگ‌های جدیدی برای آن‌ها عرضه می‌کنند. این کار برای این انجام می‌شود که چرخه علایق خریداران بررسی شده و بهترین رنگ‌ برای زمان مناسب انتخاب می‌شود.

این گوشی‌ها عموما برای افرادی تولید می‌شوند که به دنبال رنگ‌های جدید و خاص هستند. سامسونگ از زمان گوشی گلکسی S8 تا به اکنون برای خط تولید S خود رنگ قرمز را چند ماه پس از عرضه، ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد این شرکت قرار است این کار را برای سری جدید گوشی‌های خود ادامه دهد. بر اساس عکس‌هایی که به تازگی از نسخه دیگر گوشی‌های گلکسی S10 در فضای مجازی فاش شده، رنگ قرمز بار دیگر خریداران خاص پسند را سرگرم خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: چینی‌ها گوشی گلکسی S10 خود را برای خرید OnePlus 7 Pro به فروش می‌گذارند!


یکی از افشاگران دنیای فناوری در صفحه توئیتری خود عکس نسخه‌های قرمز رنگ دو گوشی گلکسی S10 و گلکسی +S10 را منتشر کرده است. وی در متن پست خود به این مسئله اشاره کرده که نسخه قرمز این گوشی‌ها به زودی عرضه می‌شود.

.

اما متاسفانه باید خبر بدی نیز به شما بدهیم. پیشتر اشاره کرده بودیم نسخه‌های قرمز برای گوشی‌های سری S عرضه می‌شود. مشکل اینجاست که عرضه آن‌ها برای تمام جهان نیست و به بازارهای شرقی محدود می‌شود. هر دو گوشی‌‌های S8 و S9 در نسخه قرمز خود بسیار جذاب بودند و طرفداران زیادی داشتند اما این گوشی‌ها نتوانستند هیچگاه به بازار اروپا و ایالات متحده آمریکا برسانند.

البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است این گوشی خاص عرضه جهانی شود. پس باید تا روز رونمایی رسمی آن صبر کنیم.

انتهای پیام/

سامسونگ گلکسی S10 به رنگ قرمز در می‌آید

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ ، قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.