مدیرکل بازرسی سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: تسهیل روند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اولویت سازمان میراث فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالرحیم رئوف، مدیرکل بازرسی سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدید از عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر گفت: در حال حاضر از نظر سازمان میراث فرهنگی کشور پل شیشه‌ای هیر هیچ موانعی برای افتتاح ندارد و این پروژه در صورت حل باقی مانده واگذاری زمین از طرف مسئولان استان در اولویت پروژه‌های افتتاحی سفررئیس جمهور قرار می‌گیرد.

وی بااشاره به حمایت همه جانبه ازسرمایه گذار پل هیر گفت: اقدامات بسیار قابل توجهی دراین مجموعه با همت سرمایه گذار و حمایت و تلاش میراث فرهنگی و مسئولان استان صورت گرفته که قابل قدردانی است.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: پل هیر یکی از پل‌های بکر و زیبای کشور است و با افتتاح این پروژه تحول عظیمی در بخش گردشگری و اقتصادی استان اردبیل وجود می‌آید و شور نشاط خاصی در بین گردشگران به وجود می‌آورد.

رئوف اولویت سازمان میراث فرهنگی کشور را از اولویت‌های سازمان عنوان کرد افزود: یکی از ارکان‌های توسعه گردشگری حضور سرمایه گذار بخش خصوصی است که هدف ما رفع موانع سرمایه گذاری درحوزه گردشگری است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی گفت: ایجاد ایده‌های خلاق درحوزه گردشگری مبنای کار است که یکی از این ایده‌های خاص توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در استان اردبیل ایجاده شده که در نوع خود بسیار بی نظیر است.

مدیر کل بازرسی و ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی از رشد و توسعه گردشگری استان اردبیل خبر داد و افزود: اقدامات خوبی درحوزه گردشگری استان اردبیل انجام شده است که قابل قدرانی است.

انتهای پیام/ح

ایجاد ایده‌های خلاق درحوزه گردشگری مبنای کار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.