رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در مدارس با نیاز‌های ویژه استان خبرداد.

 رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، ایجاد انگیزه و روحیه قرآنی در بین دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی ونهادینه کردن فرهنگ تلاوت قرآن محفل اُنس با قرآن کریم در مدارس با نیاز‌های ویژه استان برگزار می‌شود.

خلیل رنجبر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در مدارس با نیاز‌های ویژه استان در راستای ترغیب و تشویق دانش آموزان به سمت فرهنگ قرآنی وتوسعه مفاهیم قرآنی به صورت جزء خوانی و روخوانی با همراهی برخی از والدین برگزار شده است.

رنجبر خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره‌های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن وسال دانش آموزان دراین محافل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه‌های قرآن طراحی شده است، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد ورویکرد آموزش وپرورش نیز همواره در این مسیر بوده است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: یکی از دستاورد‌های محافل انس با قرآن کریم که در برخی از مدارس با نیاز‌های ویژه استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد تعمیق معارف الهی است.

رنجبر با بیان اینکه دانش آموزان با الگو قراردادن این کتاب آسمانی دربرنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد وتعالی قرارمی گیرند، افزود: امید است با برگزاری این گونه برنامه‌ها در مدارس بتوانیم به اهداف قرآنی دست یابیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در مدارس با نیاز‌های ویژه استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.