مشاور عالی فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فتح خرمشهر حاصل مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و رزمندگان اسلام در برابر دشمنان بود.

فتح خرمشهر رمز پایداری و مقاومت ملت ایران بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  امیر سرتیپ پور داراب مشاور عالی فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در جوار گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهر فسا، اظهار داشت: راهی که شهدای ما را رفتند در تاسی از پیروی خط امام حسین بودند که عاشقانه و داوطلبانه در جهت حفاظت از مرز‌های انقلاب اسلامی بدون هیچ چشم داشتی به جبهه‌ها رفتند.

وی با بیان اینکه حیات کشور ما، امنیت و آرامش و پایداری ملت ایران، استقلال و عظمت کشور مدیون خون شهدا است، افزود: تا زمانی که روحیه ایثار و فداکاری و روح مقاومت و شجاعت در بین اقشار مختلف جامعه ما وجود دارد هیچ دشمنی جرات فکر حمله به کشور ما را نخواهد داشت.

امیر سرتیپ پورداراب فرمانده یکی از چهار قرارگاه عملیاتی بیت المقدس در فتح خرمشهر اشاره‌ای هم به حضور ناو هواپیما بر آمریکا در خلیج فارس و جنگ با ایران هم گفت: امریکا با اینکار میخواست ما را بترساند، اما نمی‌دانست که ما تجربه هشت سال جنگ در برابر ۲۶ کشور را داشتیم و جرات حمله به ایران را ندارد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ما طالب جنگ نیستیم، ولی به دشمنان هم اجازه حضور در خاک ایران را نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور هنوز جوانان این سرزمین با فرهنگ شهادت و روحیه جهاد، اراده قدرتمندی برای دفاع از ارزش‌ها و کیان مملکت دارند و مسئولان هم تلاش میکنند تا بتوانند بخش بزرگی از مشکلات مردم را کم کنند.

شهرستان فسا در حماسه سازی خرمشهر بیش از ۴۰ نفر جانباز و ۶ شهید را تقدیم اسلام کرده است.
انتهای پیام/م

صحبت های امیر سرتیپ پورداراب در شهرستان فسا

برچسب ها: ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار