سوم خرداد یادآور پیروزی بزرگ امت مسلمان ایران بر جبهه استکبار

سوم خرداد یادآور پیروزی بزرگ امت مسلمان ایران بر تمامی جبهه استکبار است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در پادگان امام حسین (ع) شیراز برگزار شد، گفت: صدام با پشتیبانی  ۴۴ کشور دیگر به ایران انقلابی و سرافراز حمله کرد و در این باور بود که در یک هفته خود را به تهران می‌رساند و نقطه پایانی بر انقلاب ایران خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: دلاورمردان عرصه جهاد در آن روز‌ها مردانه ایستادند و مقاومت را مقابل جبهه کفر به نمایش گذاشتند تا خرمشهر آزاد شد.

آیت الله دژکام افزود: دشمنان در خیال خود بر این باورند که با تحمیل فضای اقتصادی، مردم دست از مقاومت بر می دارند، اما مردم مومن ایران هرگز دست از مقاومت نخواهند کشید و تا لحظه آخر مقاومت و ایستادگی را نشان می‌دهند.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در آزادسازی خرمشهر این بود که کشور از حالت انفعال در عرصه بین الملل خارج شد.

وی ادامه داد: بعد از فتح خرمشهر انقلابیون دنیا دل به انقلاب ما بستند و دولت‌ها پذیرفتند ایران واقعیتی غیر قابل انکار است.

سردار غیاثی با بیان اینکه سوم خرداد نقطه عطف و نماد خود باوری و ایستادگی ملت ایران است، اضافه کرد: ایستادگی و خودباوری ملت ایران رمز موفقیت است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جهاد هموار کننده راه رسیدن به آرامش است، اظهار کرد: امروز دشمنان بزرگی در مقابل خود داریم، ولی جوانانی داریم که هیچ هراسی از دشمن ندارند و امروز آحاد ملت و نیروی‌های مسلح در مقابل هر تهدیدی آمادگی دارند.

در این مراسم از خانواده ۴  شهید و همچنین جانبازانی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

سوم خرداد یادآور تجلی اراده و پیروزی ملت ایران

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار