برخورد خودرو با تیر برق در بوکان ۱ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی آتش نشانی بوکان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو با تیر چراغ برق در بلوار کمربندی یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: " در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته ( پنج شنبه) پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که تصادفی در بلوار استاد هه ژار بوکان نرسیده به روگذر شهید جعفری روی داده که نیاز به عوامل آتش نشانی می باشد.

او افزود: "در این راستا بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱ قدس این سازمان به محل اعزام شدند."

فیضه تصریح کرد : "این حادثه حاصل برخورد شدید پژو ۴۰۵ با تیر برق وسط بلوار بود که متاسفانه در آن ۴ نفر به شدت مصدوم شدند."

او ادامه داد :"به گفته مامورین اعزامی حال دو نفر از آنان بسیار وخیم بوده که متاسفانه یک نفر از آنان فوت کرده و باقی مصدومان بلافاصله توسط دو دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شدند."

از ابتدای سال جاری پنج نفر بر اثر تصادف در حوادث درون شهری و برون شهری شهرستان بوکان جان باخته اند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.
 
این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.
 
انتهای پیام/م

تصادف درون شهری در بوکان

برچسب ها: تصادفات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.