سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: ۱۴ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان گلستانی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حمیدی صبح شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جبران خسارت‌های سیل توسط دولت در دو بخش عمده کشاورزی و مسکونی بوده که بخش مسکونی توسط بنیاد در حال پیگیری است و تسهیلات کم بهره و کمک‌های بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در بخش کشاورزی تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان به حساب استان واریز شده که به همین میزان هم مصوب شده که به استان اختصاص یابد.

حمیدی گفت: تاکنون حدود ۲۸ میلیارد تومان خسارت بخش کشاورزی برآورد شده که ۱۴ میلیارد تومان آن پرداخت و روند پرداخت خسارت‌ها ادامه دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان بیان کرد: تاکنون خسارت بیش از دو هزار پرونده اراضی خسارت دیده را پرداخت کردیم و ۶ هزار پرونده را هم در دستورکار داریم و هر هفته جلسه پرداخت خسارت‌ها تشکیل می‌شود.

حمیدی در خصوص خسارت دامداری‌ها گفت: علاوه بر کمک‌های بلاعوض به دامداران، برای هر دام سبک سه میلیون تومان و برای هر دام سنگین پنج میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/پ

پرداخت تسهیلات کم بهره  در مناطق سیل زده گلستان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار