با افزایش ریسک خطرات احتمالی نقش بیمه در زندگی ما بیش از پیش مشهود است.

اهمیت بیمه در زندگی چیست؟/بیمه‌ها در سبد هزینه‌های خانوار‌ جا گرفته اندعلی رضا رئوف اصلی کارشناس ارشد صنعت بیمه و مشاور مسائل بیمه ای در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به اهمیت پوشش‌های بیمه‌ای گفت: از آنجا که در عصر ما زندگی پیچیدگی‌های زیادی پیدا کرده، ریسک ها ملموس‌تر شده و اموال و جان انسان‌ها را به شدت تهدید می‌کنند؛ با این شرایط برای حفظ سرمایه های جانی و مالی نیاز به استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای حس می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور غیرقابل باوری بیمه‌ها اعم از بیمه‌های اجتماعی، اشخاص و اموال در سبد هزینه‌های خانوار‌ها جا گرفته اند، به طوری که بعضی از مواقع خانواده‌ها از وجود آن نیز اطلاعی ندارند؛ به طور مثال یک خانواده سه نفره که دارای یک دستگاه خودرو، یک باب منزل استیجاری است سبد بیمه اش دارای پوشش های بیمه در قبض‌های آب و برق و گاز، بیمه های درمانی، بیمه اتومبیل، بیمه عمر و ... مشهود می باشد.

کارشناس و مشاور مسائل بیمه گفت: مجموع این بیمه‌ها سهم قابل توجهی در هزینه خانوار داشته و باید در کنار سایر آموزش‌های اجتماعی، آموزش بیمه و اطلاع از پوشش‌های بیمه‌ای مناسب و مفید در فضای جامعه صورت پذیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
بیمه در زندگی ما نقش به سزایی دارد
برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا فیض
۱۱:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام جالب است تا حالا بهش فکر نکرده بودم