زنگ عاطفه‌ها در مدارس خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد.

امروز همزمان با سراسر کشور  زنگ عاطفه‌ها در مشهد و ۵۵۰ مدرسه خراسان رضوی طنین انداز شد.
در این مراسم که  به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت خدیجه (س) مشهد  با حضور جمعی از دانش آموزان و مسئولان استان نواخته شد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی  باا اشاره به اجرای طرح نیکوکاری ویژه دانش آموزان گفت:  سی کاروان کمک به دانش آموزان در استان کار جمع آوری کمک و اهدای آن به دانش آموزان نیازمند را انجام می‌دهند.

سلم آبادی افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب طرح‌های گوناگون  و با مشارکت خیران حدود سی و یک میلیارد تومان به  بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در قالب  کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهدا شده است.

وی گفت:  از این کمک‌ها   ۱۴ میلیارد تومان  برای تهیه ۳۵ هزار بسته تحصیلی شامل دفتر، خودکار،  و مداد  صرف  و بین  ۳۵ هزار دانش آموز نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی افزود:  مبلغ ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان هم، هزینه ۲۵ هزار بسته تحصیلی دیگر با مشارکت خیران، حامیان ایتام و محسنین به  صورت نقدی به حساب دانش آموزان نیازمند واریز شده است.

سلم آبادی افزود: بخشی از مبلغ جمع آوری شده هم صرف تهیه بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر شده است.

وی گفت: طرح نیکوکاری ویژه دانش آموزان  نیازمند  و شور عاطفه‌ها تا پایان اسفند  امسال برای  تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب دانش آموز، خوابگاه، کلاس‌های تقویتی و  آمادگی کنکور و مشاوره‌های تحصیلی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.