ادعای عجیب نظریه پردازان توطئه؛

کشف اهرام شبیه به اهرام مصر روی ماه! +فیلم

نظریه پردازان توطئه با استناد به تصاویری که از ماه تهیه کرده‌اند، ادعا می‌کنند اهرامی شبیه به اهرام مصر را که توسط بیگانگان روی ماه ساخته شده‌ است پیدا کرده‌اند.

کشف اهرامی شبیه به اهرام مصر روی ماه! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عده‌ای از نظریه پردازان توطئه با استناد به تصاویری که توسط مدارگرد شناسایی ماه تهیه شده است ادعای عجیبی را مطرح کرده‌اند. بنا به ادعای این نظریه‌پردازان اهرامی شبیه به اهرام مصر در این تصاویر دیده می‌شود. این تصاویر ابتدا به صورت یک ویدئو توسط یک محقق آماتور با نام "پاکیتو دومینیکیو" بر روی یوتیوب قرار گرفت. در این ویدئو سازه‌هایی شبیه به اهرام مصر بر روی ماه دیده می‌شود.

این تصاویر سپس توسط محقق و یوفوشناس مشهور "اسکات سی وارینگ" مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. او نیز با تایید این تصاویر با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصی خود مدعی شد اهرام مصر توسط فرازمینی‌هایی که روی ماه زندگی می‌کنند ساخته شده است.

اسکات در وبسایت جدید خود با نام "ET Data Base" نوشت: "جالب‌ترین سازه‌های این فیلم، کوچکترین آن بود؛ یک هرم که در مرکز یک دهانه غول پیکر نشسته و دارای سه جانب با یک پنجره تاریک که در امتداد یک جانب هرم قرار گرفته‌اند، است. اما سوال اینجاست، آیا این سند قطعی است که ثابت می ‌ند اهرام مصر توسط بیگانگانی از ماه ساخته شده اشت؟ خب، چنین به نظر می‌رسد."

اسکات معتقد است که ناسا از وجود فرازمینی‌ها روی ماه آگاه است، اما به طور آگاهانه آن را از مردمان زمین مخفی نگه داشته است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نظریه‌پردازان توطئه چنین ادعا‌های عجیبی را در مورد حیات فرازمینی‌ها روی ماه یا سیارات دیگر مطرح می‌کنند. چند روز پیش نیز ویدئویی که پرواز همزمان ده‌ها یوفو روی ماه را نشان می‌داد، منتشر شده بود. در این ویدئو این یوفو‌های سیاه رنگ در فاصله نزدیک به هم بین فضای ماه و زمین در حال حرکت بودند.

انتهای پیام/

کشف سازه های عجیب روی ماه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۷:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
اینها موجودات فرازمینی یا از سیاره دیگه نیستن اینها موجوداتی قبل از انسان هستند که روی سیاره زمین بودن و احتمالا یا به جای دیگه ای رفتن یا منقرض شدن . یوفو ها هم درواقع محقق هایی از آینده ی سیاره ی زمین هستن که با ماشین زمان به گذشته میرن . هیچ کدوم موجود فضایی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
اينا همش كار فتوشاپه . اگر موجوداتي هم باشد از ما خيلي فاصله دارند ، شايد ميليونها سال نوري . اگر دقت كرده باشين همه اين فيلمها اول از يوتيوب درمياد . هيچ منبع رسمي اين ادعاها رو تاييد نكرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
موجودات زنده در غیر زمین وجود دارند. غیر زمین یعنی سیارات بسیار بسیار دور در خارج از این منظومه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد امیرسیفی
۱۶:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام،پس نتیجه میگیریم که اهرام مصر را هم آدم های فضائی ساخته اند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
هیچ موجودی نمی تواند ازسد اسمان عبورکند تمام این فیلمها و عکسها جعلی است و تماما زیرنظر فراماسونها ازجمله ناسا است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
پس میشه بگی چطور میرن فضا . بعدم استاد این تصاویرو ماهواره گرقته . بعدم به نظرت فقط برای ما این همه سیاره و کهکشان ساخته شدع .
Iran (Islamic Republic of)
فراماسون
۰۹:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
حیات در سیارات فرا منظومه ای وجود داره ولی نه دقیق مثل حیات زمین.تازه حیات همیشه هوشمند نیست ممکنه عقل اونا در خد میمون باه ده برابر ما.شاید اونا اصلا حیات هوشمندی نباشه.حیات هم هوشمنده مثل انسان هم غیر هوشمند مثل دیگر حیوانات