معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری، از سیاستهای اصلی وزارت آموزش وپرورش در سال ۹۸ می باشد.

تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری از سیاستهای اصلی وزارت آموزش وپرورش در سال ۹۸به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ احمد حسینی، معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری، از سیاستهای اصلی وزارت آموزش وپرورش در سال ۹۸ می باشد. از همین رو تجربه های موفق مدیران در مدارس، گامی برای تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری محسوب می شود.

احمد حسینی افزود: به همین منظور وزارت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس با همکاری دانشگاه شهید رجایی در شهریورماه ۹۸ نموده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: مدارس دوره های ابتدایی اول و دوم می توانند، در این جشنواره در حیطه های برنامه ریزی و مدیریت، فرآیند آموزشی، فعالیت های فرهنگی و پرورشی، مشارکت والدین و جامعه محلی، اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، فضا و تجهیزات و امور ویژه شرکت نمایند.

وی بیان داشت: جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس در حیطه، آموزش و تحقق حقوق شهروندی نیز پذیرای آثار همکاران دوره متوسطه دوم می باشد.

احمد حسینی گفت: این بخش، برنامه‌ ها و فعالیت ‌هایی شامل: آشنایی دانش‌آموزان با حقوق شهروندی و تکالیف و مسئولیت ‌ها، توسعۀ روابط اخلاقی و اجتماعی، افزایش همدلی و همبستگی بین اعضای جامعه، دانش‌ افزایی و ارتقای آگاهی دانش ‌آموزان و والدین و مربیان از حقوق شهروندی، تقویت مهارت ‌های مؤثر جهت احقاق حقوق مدنی و مشارکت آگاهانه برای حضور در عرصه ‌های گوناگون فرهنگی و سیاسی و اجتماعی را در بر می گیرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره پایان خرداد ماه می باشد و نتایج داوری در هفته اول مرداد ماه منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این جشنواره به نشانی https://fses.sru.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ت

جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس پذیرای آثار همکاران می باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.