جلسه‌ای به منظور هماهنگی جهت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان هرسین برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار هرسین ضمن آرزوی قبولی طاعات جمع حاضر به بیان و توصیف بزرگی امام راحل پرداخته و گفت : ما هرچه داریم از آرمان‌ها و رهنمود‌های امام (ره) است .

وی ضمن اشاره به اثرات رفتاری و منش این بزرگ مرد در پیروزی و تداوم انقلاب گفت : وظیفه ماست تا به پاس بزرگداشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت ایشان مراسم باشکوهی را در شهرستان برگزار نمائیم .

 محمدی فرماندهی سپاه ناحیه هرسین نیز در سخنانی به تشریح زمان و چگونگی برگزاری مراسم و وظایف محوله به هرکدام از دستگاه‌ها پرداخت.

وی برگزاری مراسم شهرستان را ساعت ۱۹/۳۰عصر روز چهاردهم خرداد در مسجد آیت الله حجتی عنوان نمود و افزود در این روز قبل از مراسم ارتحال امام (ره) محفل انس با قرآن برگزار است.

افطاری و پذیرایی این روز توسط اصناف، چاپ بنر توسط فرهنگی سپاه ناحیه، تامین امنیت با نیروی انتظامی، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز توسط اداره ارشاد و ... از دیگر مواردی بود که سرهنگ محمدی بدان اشاره داشت.

در ادامه، مدعوین و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در هرچه باشکوهتر برگزار کردن مراسم این روز پرداختند.

 

 

انتهای پیام/د

ما هرچه داریم از آرمان‌ها و رهنمود‌های امام (ره) است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.