مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از ورود همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و سایر کالا‌های کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور خبر داد.

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  از ورود و تخلیه و بارگیری همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور به بندر شهید بهشتی چابهار و ۲۴ ساعته شدن فعالیت‌های بندری در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور خبر داد.

افزایش بی سابقه عملیات تخلیه و بارگیری کالای اساسی درتنها بندر اقیانوسی کشور/ ورود ۵ کشتی همزمان به بندر چابهار

آقایی گفت :در راستای تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور هم اکنون ۵ فروند کشتی حامل کالای اساسی شکر خام، برنج، گندم و کانتینر در این بندر پهلوگیریکرده  که با ۲۴ ساعته شدن فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی هم اکنون فرآیند تخلیه کالا‌های اساسی و کانتینر‌های حاوی محموله‌های وارداتی و بارگیری کانتینر‌های صادراتی در حال انجام است.

افزایش بی سابقه عملیات تخلیه و بارگیری کالای اساسی درتنها بندر اقیانوسی کشور/ ورود ۵ کشتی همزمان به بندر چابهار

وی تصریح  کرد:با زیرساخت‌های نوین بندری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار از قبیل مکنده‌های تخلیه غلات با ظرفیت ۶۰۰ تن در ساعت و جرثقیل‌های ساحلی هیچ محدودیتی برای ورود انواع شناور‌ها و تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار وجود ندارد.

آقایی افزود: با هدف تنظیم بازار و تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور، عملیات ترخیص و خروج کالا بصورت ۲۴ ساعت در تمام ایام شبانه روز وجود دارد.

انتهای پیام/ع

 تخلیه و بارگیری کالای اساسی با ورود ۵ کشتی همزمان به بندر چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار