رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مصوبه‌ای برای پرداخت بلاعوض جهت خسارت دیدگان از سیل که محصولات خود را بیمه نکرده‌اند، در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیخسرو چنگلوایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مصوبه‌ای برای پرداخت بلاعوض جهت خسارت دیدگان از سیل که محصولات خود را بیمه نکرده‌اند، در نظر گرفته می‌شود و خسارت وارد شده به اراضی کشاورزی که بیمه نبوده‌اند و در سیلاب اخیر دچار آسیب شده‌اند نیز به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران ۹۲۶ میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده و تاکنون ۵۰ درصد از آن تخصیص داده شده است.

چنگلوایی بیان داشت: پرداخت خسارات سیلاب به کشاورزان به دو صورت تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض خواهد بود و با توجه به آغاز کشت تابستانه و برنامه‌ریزی کشاورزان خسارت‌دیده جهت کشت جدید، امیدواریم کار پرداخت خسارت‌ها با سرعت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در سیلاب خوزستان به بیش از ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ۳۵ هزار بهره‌بردار خسارت وارد شد و این مساله بیانگر وسعت و اهمیت خسارت‌ها در استان است.

انتهای پیام/م

پرداخت خسارت به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه نکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.