برپایی نمایشگاه طرح ضیافت ماه رمضان در بیجار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت به منظور تامین و توزیع مایحتاج ضروری و کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید علی میرآقایی گفت: نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به منظور تامین مایحتاج ضروری خانوار با قیمت مناسب و با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی بر پا شده و به مدت ۱۰ روز آماده خدمت رسانی به مردم این شهرستان است.

وی افزود: در این نمایشگاه که در قالب ۶۴ غرفه برپا شده، کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم شامل قند و شکر، خرما، تخم مرغ و برنج با قیمت مصوب و در دو نوبت صبح و عصر در راستای طرح تنظم بازار توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار اضافه کرد: حدود ۴۰ درصد غرفه داران بیجاری هستند و از سایر شهر‌های استان کردستان و استان‌های همدان، قم و اصفهان نیز غرفه‌هایی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ویژه طرح ضیافت، انجام گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با حضور کارشناسان و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، شبکه دامپزشکی، بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی مرتبط با طرح در دو شیفت صبح و عصر، توزیع شکر تنظیم بازار بین واحد‌های صنفی مربوطه و همچنین پیگیری شکایات‌های رسیده به ستاد خبری ۱۲۴ از جمله اقداماتی است که به منظور کنترل بازار مصرف در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

میرآقایی گفت: در نمایشگاه طرح ضیافت بیجار، قند با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۵۶ هزار ریال، شکر با قیمت هر کیلوگرم ۳۴ هزار ریال و تخم مرغ شانه ایی ۱۲۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

انتهای پیام/م

نمایشگاه طرح ضیافت ماه رمضان در بیجار گشایش یافت

برچسب ها: ماه رمضان ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.