به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

f

 


 

4772...0916: قيمت خودرو چرا هر ثانيه هر ساعت بالا ميره چرا ماشين ايرانی که هيچ کيفتی ندارد به قيمت مرسدس بنز رسيد مثل پرايد .نيسان وانت .پژو .و بقيه ماشينها.

 

7423...0917:  ما ترم قبل تمام شهریه رو پرداخت کردیم در حالی که الان بدهکاری زدن واسه ترم قبل. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

 

2650...0991: تعویق کنکور سراری خواسته  ما کنکوری هاست.

 

0223...0914: سلام شهرستان مراغه روغن نباتى 5كيلویی 36600تومان بروى جلد حلب نوشته بازار و  فروشگاه هاى بزرگ يك ماه می فروشند 49000تومان نظارت هم نمی كنند لطفاپيگيرى كنيد باتشكر.

 

0310...0937:سلام چرا نظارتی رو شهریه مازاد مامایی جهرم ندارین، هر ترم اضاف می کنند در صورتی که روز اول بهمون گفتن ثابت میمونه حالا این هیچی، چرا از ترم قبل بدهکارمون می کنن در صورتی که تسویه کردیم.

 

9079...0921: سلام. میخواستم در مورد دو برابر کم کردن مبلغ از کارت بلیط مترو تهران گزارش بدم . زمانی که کارت بلیط ۱۲۰۰تومن شارژ داشته باشه و با اون مبلغ سفر انجام بشه، روی شارژ مجدد کارت بلیط مجددا ۱۲۰۰ تومان از کارت کم میشه چون در زمان خروج در سفر قبلی مبلغ کافی برای خروج زدن وجود نداره.  نقص و زیان بزرگی که در حجم وسیع داره انجام میشه و کسی رسیدگی نمیکنه.

 

6294...0917: با سلام در مورد وضعيت استخدامی های 96 كادر اداری قوه قضاييه پيگيری كنيد .با گذشت 19 ماه از آزمون هنوز بلاتكليفيم و زمان شروع به كار نامشخص است.

 

3408...0990: سلام خسته نباشید به شبکه خبرمن تحت پوشش بهزیستی هستم نزدیک به چهار ماه است که حساب باز کردم لطفا سایت را باز کنیدمردم همه پشت نوبت هستند مگه ما چه کار کردیم که شما سایت را باز نمی کنید.

 

7124...0918: سلام لطفا پیگیری کنید با توجه به تصویب طرح بخشودگی جرائم بانکی زیر صد میلیون تومان. چرا این طرح از طرف بانک مرکزی ابلاغ و اجرا نمی شود؟احمدی .به دعوت شما .

 


0115...0918: سلام خدمت عزیزان برنامه به دعوت شما. عزیزان بنده مالک یک دستگاه خودرو پژو هستم اخیرا تصادف کردم و حالا هرچه میگردم در هیچ فروشگاهی در کرمانشاه و نمایندگی های ایران خودرو درب های طرف راننده پیدا نمیشه باید به کی بگیم ایران خودرو چکار میکند کجاست خدمات پس از فروش لطفا پیگیری کنید.

 

9747...0913: با سلام لطفا چرا نظارتی درقیمت لاستیک خودرو قطعتا و لوازم خودرو نمی شود و واقعا به مردم از این بابت اجهاف میکنند مسولئین اگر نمیتواند لطفا استعفا دهند.

 

6690...0918: با سلام. جذب بی رویه معلم برای کاهش بیکاری ، سبب شده آموزش و پرورش نا متوازنی داشته باشیم.

 

9451...0990: امروزه مشکلات عدیده‌ای سازمان ثبت اسناد برای انتقال خودرو با استناد به قانون و تبصره هایی قدیمی و کهنه شده که امروزه و جاهت خود را ازدست داده، موجب گرفتاری هزاران نفر از مردم و بروز نزاع و اختلاف در جامعه شده است! زمانی که نیازی به دفترخانه نبود مردم معاملات خود را بسهولت در مراکز تعویض پلاک با صدور سند انجام می دادند اما تحمیل قانون ثبت اسناد موجب گرفتاری مضاعف و هزینه های سنگین بردوش مردم می شود! بالاخص برای کسانی که قبلا معاملات خود را در مراکز تعویض پلاک انجام داده بودند و هم اکنون با این معضل عجیب روبرو شده اند!! متولیان ذیربط و نمایندگان مجلس و... بداد مردم برسند! ابوذری

 

2843...0935:  سلام شبکه خبر مسئولین من از اق قلا پیامک می فرستم سیل زدم تا حالا هیچی به من لوازم خانگی نداند همه لوازم خانگی سیل برد خواهشمندم شما پیگری کنید در اثر سیل دو تا زانوم از دست دادم هچکس به من کمک نمی کند ادرس اق قلا محله کل اباد بیست متری کشتارگلشن سوم نبش فرستند خواجه عراز پنق

 

0149...0916:  باعرض سلام وخسته نباشید. لطفا از جایگاه گاز cng کمیل شهرستان ری گزارش تهیه کنید. از ۱۴ نازل گاز ۲تا کار میکنه. خواهشمندم رسیدگی کنید. شهروندی از ری

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار