پیشرفت ۸۰ درصدی طرح های ساخت کتابخانه‌های لرستان

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان روند احداث ٦ کتابخانه در استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، مدیران و کارشناسان حوزه مالی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز، جلسه روند احداث ٦ باب کتابخانه عمومی در سطح استان و مشکلات و موانع آن برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان پیگیری‌های لازم جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا را انجام دهند.

در خصوص فرهگسرای اندیشه شهرستان الیگودرز که چند سالی است در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بوده و در حال حاضر به علت مشکلات زیرساختی بدون استفاده می‌باشد نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح های ساخت کتابخانه‌های لرستان

احمد فتایی معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص اظهار داشتند: پروژه‌های احداث کتابخانه درجه ١ شهرستان‌های بروجرد و الیگودرز و همچنین کتابخانه شهید باهنر بروجرد بیش از ٨٠درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که در صورت تخصیص اعتبار لازم در کمتر از ٤ ماه به بهره برداری خواهند رسید، همچنین سایر کتابخانه‌های استان پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و در صورت تخصیص مناسب اعتبار تا پایان سالجاری و یا ابتدای سال ١٣٩٩ به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/د

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های ساخت کتابخانه‌های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.