با معرفی دو گوشی جدید شیائومی با نام‌های Redmi K20 و Redmi K20 Pro که به قاتل پرچمداران معروف هستند، اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها به دست ما رسیده است.

همه اطلاعاتی که باید از قاتل پرچمداران، Redmi K20 بدانید +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی به تازگی پرچمداران جدید خود با نام‌های ردمی K20 و ردمی K20 Pro را معرفی کرده است. به این دو گوشی قاتل پرچمداران می‌گویند.

هر دوی این دستگاه‌ها با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش OLED با حسگر درون صفحه نمایش و دوربین سلفی با مکانیزم کشویی به بازار عرضه می‌شوند. در حالی که مدل اولی این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 730 است نسخه پرو آن از یک پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کند.

همه اطلاعاتی که باید از قاتل پرچمداران، Redmi K20 بدانید +تصاویر

اندازه صفحه نمایش این دو گوشی ۶.۳۹ اینچ و نسبت آن ۱۹.۵:۹ است. تقریبا این صفحه نمایش‌ها بدون حاشیه هستند و به همین دلیل دوربین سلفی از درون گوشی با مکانیزم کشویی خارج می‌شود. پیشتر در تبلیغی درباره پردازنده Snapdragon 855 اطلاعات کسب کرده بودیم، اما به تازگی متوجه شدیم این پردازنده با یک رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ الی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود.

همه اطلاعاتی که باید از قاتل پرچمداران، Redmi K20 بدانید +تصاویر


بیشتر بخوانید: گوشی ردمی K20 با نسل هفتم حسگر اثر انگشت رونمایی می‌شود +تصاویر


دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که با سنسور سونی IMX586 طراحی شده تنها یکی از سه دوربین اصلی است. این دوربین با یک لنز ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دو دستگاه نیز دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است که البته دارای توانایی‌های هوش مصنوعی است.

شبیه هر پرچمدار دیگر باتری Redmi K20 Pro دارای ظرفیتی برابر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است و همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند باتری این گوشی در عرض ۳۰ دقیقه ۵۸ درصد شارژ می‌شود و برای شارژ کامل آن به ۷۴ دقیقه زمان نیاز است.

گوشی ردمی K20 دارای قابلیت Game Turbo 2.0 است که تجربه بازی در این دستگاه را به مراتب بهتر می‌کند. علاوه بر آن حالتی در این گوشی وجود دارد که برای کم شدن هر چه بیشتر لگ به صورت هوشمند از Wi-Fi به شبکه 4G تغییر می‌کند.

ردمی K20 با پردازنده Snapdragon 730 دومین گوشی هوشمند در بازار با پردازنده ۸ نانومتری کوالکام است. اگرچه صفحه نمایش و دوربین اصلی آن با نسخه پرو آن یکی هستند، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی آن با سنسور IMX582 سونی است. باتری آن ظرفیت یکسانی دارد، اما با قدرت ۱۸ ولت شارژ می‌‍‌شود.

قیمت گوشی ردمی K20 که در رنگ‌های آبی و قرمز عرضه می‌شود برای نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی ۱۹۹۹ یوآن و برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۲۰۹۹ یوآن است.همه اطلاعاتی که باید از قاتل پرچمداران، Redmi K20 بدانید +تصاویر

گوشی ردمی K20 Pro دارای ۴ نسخه عادی و یک گزینه خاص است که ادیشن Avengers نام دارد که در جعبه آن یکسری وسایل اضافه قرار دارد. متاسفانه قیمتی برای این نسخه اعلام نشده است. اما قیمت باقی نسخه‌های آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

۶/۶۴ گیگابایت = ۳۶۱ دلار
۶/۱۲۸ گیگابایت = ۳۷۷ دلار
۸/۱۲۸ گیگابایت = ۴۰۵ دلار
۸/۲۵۶ گیگابایت = ۴۳۴ دلار

در ضمن برای جلب افراد بیشتری به خرید این گوشی، ردمی یک گیم پد نیز برای این گوشی‌ها طراحی کرده است.

انتهای پیام/

دو گوشی جدید شیائومی با نام‌های Redmi K20 و Redmi K20 Pro  معرفی شدند

برچسب ها: فناوری ، ردمی ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.