سرپرست فرمانداری گفت: قیمت گوشت در سیرجان متناسب با وضعیت روز بازار نیست و مایه تاسف است که نتوانستیم این قیمت را در بازار سیرجان کنترل کنیم.

قیمت گوشت در سیرجان قابل کنترل نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمودآبادی سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان با اشاره به وجود نابسامانی در بازار دام و گوشت این شهرستان  گفت: اشکالاتی در این بازار هست که متاسفانه گریبان مردم را می‌گیرد و ما به عنوان مسئولان شهرستان وظیفه داریم بر کنترل این بازار تمرکز کنیم.

وی افزود: تعیین مکان مناسب برای عرضه دام زنده، برخورد با قاچاق دام و نظارت بر قیمت گوشت اقدامات مهمی است که بایستی با جدیت پیگیری شود.

وی افزایش بی رویه قیمت گوشت در سیرجان را تأسف آور خواند و گفت: قیمت گوشت در سیرجان اصلاً متناسب با وضعیت روز بازار نیست در شهر‌های مجاور قیمت گوشت بسیار پایین‌تر است و این مایه تاسف است که نتوانستیم این قیمت را در بازار سیرجان کنترل کنیم.

وی افزود: شهرداری موظف است نسبت به تعیین زمین فروش دام زنده اقدام کند تا با تشکیل اتحادیه چوبداران بتوان بر کار آن‌ها نظارت و دست واسطه‌ها برای تعیین قیمت گوش را کوتاه کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان برخورد قاطع با قاچاقچیان دام را اولویت اول ستاد تنظیم بازار گوشت عنوان کرد و گفت: برای مردمی که وضعیت مالی خوبی ندارند این تفاوت قیمت گوشت در سیرجان نسبت به شهر‌های دیگر مسئله مهمی است.

وی تصریح کرد: از امروز برخورد با قاچاقچیان دام را در دستور کار خود قرار می‌دهم تا با ساماندهی و نظارت بر نحوه عرضه دام زنده و توزیع گوشت در شهرستان حقی از طبقه ضعیف جامعه ضایع نشود. این برای یک شهر اسلامی مثل سیرجان مایه تاسف است که در بازار گوشت و دام زنده آن تخلفات غیر قانونی صورت بگیرد لذا چوبداران بایستی متخلفان را به ما معرفی کنند و بازوی کمکی ما باشند تا با قاچاقچیان برخورد جدی شده و قیمت گوشت در سیرجان به قیمت متناسب و مصوب خود برگردد.

انتهای پیام/س

قیمت گوشت در سیرجان قابل کنترل نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار