استاندار کرمانشاه با تاکید بر ترویج جشنواره رضوی توسط ادارات استان، گفت : این جشنواره فرصتی برای معرفت به ساحت قدسی امام رضا علیه السلام است .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تاکید بر ترویج جشنواره رضوی توسط ادارات استان، گفت : این جشنواره فرصتی برای معرفت به ساحت قدسی امام رضا علیه السلام است و هنوز مردم ما نیاز دارند که از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند و هر نوع فعالیتی در این زمینه مطمئناً برکات زیادی خواهد داشت.

وی در پیامی به جشنواره رضوی با اشاره به تنوع بخش‌های مختلف این جشنواره ابراز امیدواری کرد : خانواده‌ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا کنند و از این جشنواره‌ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، استفاده کنند.

وی گفت: اکنون سرانه مطالعه در جامعه نیاز به رشد و پیشرفت دارد و از طرف دیگر ما نیاز داریم تا کتاب‌های خوب با محتوای مناسب در جامعه ترویج داده شود.

وی تاکید کرد : فهرست کتاب‌های این جشنواره دارای محتوای مناسب و کارشناسی شده‌ای است که اثر مفیدی در سطح معرفتی مردم ولایتمدار ما خواهد داشت.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: همکاری دستگاه‌هایی که با خرید کتاب و تبلیغات و مشارکت در جشنواره به این برنامه رونق بخشیده‌اند جای تقدیر دارد و امیدوارم که دیگر دستگاه‌ها هم نسبت به این مسئله اهتمام لازم را داشته باشند.

بازوند ابراز امیدواری کرد :با همت بیشتر، شاهد استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها برای شرکت در این جشنواره باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

مردم ما نیاز دارند که از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.