ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم زاهدان

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط گروه جهادی نور در خیابان شهید فاضلی زاهدان برگزار شد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید علی محمدی ایوبی دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: اردوی جهادی ارائه خدمات درمانی در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، پایش قند خون و فشار خون، روانشناسی، مامایی، بینایی سنجی، توسط گروه جهادی نور وابسته به تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در این اردوی جهادی که در مسجد پیامبر اعظم (ص) خیابان شهید فاضلی انجام شد، تعداد زیادی از مردم نمازگزار ویزیت شدند.

وی گفت: این بیماران توسط یک تیم پزشکی و دندانپزشکی درمان شدند، اما در صورت لزوم و اگر نیاز به درمان بیشتری باشد بیماران را به متخصص ارجاع می‌دهند و هزینه درمان و داروی آنان نیز رایگان است.

ایوبی با بیان اینکه پیش از این اردوی جهادی در مناطق در معرض سیل در شهرستان زهک برگزار و خدمات درمانی و بهداشتی مختلف به مردم ارائه شده است، ادامه داد: روز نهم خرداد ماه جاری در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز خدمات بهداشتی و درمانی به راهپیمایان در مسیر راهپیمایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

اردوی جهادی ارائه خدمات درمانی در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار