سیجانی با اشاره به پیشنهاد صنوف و کارخانه‌ها، بسته بندی شکر در بسته‌های سه کیلویی اعلام کرد: این پیشنهاد مورد موافقت استاندار و دیگر اعضای کارگروه قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ محمود سیجانی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سال ۹۸ که  به ریاست استاندار قم برگزار شد گفت: سیاست‌هایی که در کارگروه تنظیم بازار برای توزیع شکر اتخاذ کردیم به این صورت بود که اولویت را به خانواده و صنف و سپس به صنعت اختصاص دادیم.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه گفت: تصمیم دیگری که اتخاذ شد این بود که برای مدیریت، نظارت و رسیدن شکر به دست مصرف کننده، آن را در بسته‌های ۹۰۰ گرمی و هزار و ۸۰۰ گرمی توزیع کردیم، روی این بسته‌ها قیمت و عنوان شبکه‌های تنظیم بازار درج شده است.

سیجانی تصریح کرد: در همین بازه زمانی شهر‌های همجوار کمبود شکر داشتند که دغدغه ما عرضه خارج از شبکه یا خروج از استان بود و بیشترین پرونده نظارتی که طی این دو هفته داشتیم به شکر اختصاص پیدا کرد.

وی در ادامه پیشنهاد صنوف و کارخانه‌ها را بسته بندی شکر در بسته‌های سه کیلویی اعلام کرد که این پیشنهاد مورد موافقت استاندار و دیگر اعضای کارگروه قرار گرفت.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: ۵۲ قلم کالا را در استان رصد می‌کنیم تا اگر بیش از ۱۰ درصد کاهش یا افزایش قیمت داشته باشد جلسه‌ای برای تحلیل آن تشکیل شود.

انتهای پیام/الف

قیمت ۵۲ کالا زیر ذره بین سازمان صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار