سیاستمدار محلی‌ای که پس از اعلام نتایج انتخابات اخیر هندوستان، پس از گلایه از خانواده‌اش در مقابل دوربین شروع به گریه کرده بود، به شهرت جهانی دست یافت.

ویدئویی که سیاستمدار محلی هندوستانی را مشهور کرد! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج انتخابات سراسری در هندوستان هفته گذشته اعلام شد. در حالی که نخست وزیر فعلی هندوستان "نارندرا مودی" با کسب بیشترین آرا از ۶۰۰ میلیون نفر واجد شرایط صدر خبر‌ها را در این کشور به خود اختصاص داد، اما اتفاق دیگری نیز در این کشور خبرساز شد. یک کاندیدای مستقل اهل پنجاب که در انتخابات این کشور شرکت کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد که تنها ۵ رای کسب کند. این سیاستمدار محلی که نامش "نیتو شاتران والا" اعلام شده است، در حالی این تعداد آراء را به دست آورد که حتی اعضای خانواده ۹ نفره او نیز تنها ۵ نفر به او رای دادند.

در ویدئویی که مصاحبه این سیاستمدار محلی ۳۵ ساله با یکی از تلویزیون‌های محلی هندوستان را نشان می‌دهد، او از اینکه تنها ۵ رای به دست آورده است، گلایه کرد و سپس شروع به گریه کرد. در این ویدئو که تبدیل به یکی از ویدئو‌های داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است "نیتو" در مقابل دوربین اعلام می‌کند که از اعضای ۹ نفره خانواده‌اش نیز تنها ۵ نفر به او رای داده‌اند. در حالی که خبرنگار به این سیاستمدار می‌گوید این بدین معنی نیست که محبوبیت زیادی در بین مردم محلی نداشته است، او در پاسخ، انتخابات را زیر سوال برده و در حالی که شروع به گریه کردن می‌کند می‌گوید حتماً تقلب صورت گرفته است.

گفتنی است؛ اگرچه این سیاستمدار محلی نتوانست به عنوان یکی از اعضای شورای شهر "جلاندهار" هندوستان انتخاب شود، اما او اکنون دست خالی این انتخابات را ترک نکرده و با این ویدئو به شهرتی جهانی دست یافته است.

انتهای پیام/

گریه سیاستمدار محلی هندوستانی پس از اعلام نتیجه انتخابات!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.