نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بصیرت دینی و سیاسی در عرصه ضد صهیونیستی روز به روز افزایش می‌یابد و به‌زودی روز قدس تمام جهان را فرا می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: بی تردید انتخاب روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که ماه خداوند متعال است و انسان‌های مسلمان با روزه‌داری دارای اقتدار الهی شده‌اند، یک انتخاب آسمانی بوده است.

وی افزود: روز جهانی قدس این پیام را دارد که مسلمانان با اقتدار الهی در آینده‌ای نه چندان دور مبارزه مستقیم با صهیونیست را آغاز می‌کنند و صهیونیست بین‌الملل که تمامی مشکلات جوامع جهانی از آن سرچشمه می‌گیرد، نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با نابودی صهیونیست بین‌الملل، جهان از کانون شرارت جهانی نجات می‌یابد، تصریح کرد: با محو رژیم صهیونیست بین‌الملل، آغازی برای ایجاد یک حکومت ایمان پایه و عدالت گستر برای تمامی انسان‌هاست.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: روز جهانی قدس یک مژده بزرگ برای مردم جهان دارد که یک حرکت ضد صهیونیستی و ضد استکباری از ماه خدا، ماه مبارک رمضان آغاز شده و هدف آن از بین بردن و زوال رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

وی با بیان اینکه حرکت ضد صهیونیستی روزبه‌روز گسترش می‌یابد وعمیق می‌شود، گفت: معرفت و بصیرت دینی و سیاسی در عرصه ضد صهیونیستی روز به روز افزایش می‌یابد و به‌زودی روز قدس تمام جهان را فرا می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تاکید بر این نکته که تمام مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان در آینده نزدیک حرکت ضد صهیونیستی را آغاز می‌کنند، افزود: در راستای مبارزه با صهیونیست غاصب، مردم جهان با وحدت و نگاه دینی حرکتی را آغاز می‌کنند که سرانجام آن نهضت جهانی مهدی موعود (عج) است.

آیت الله صفایی بوشهری روز قدس را روز فریاد ظلم و ستم جهان صهیونیست دانست و بیان کرد: روز جهانی قدس، روزی برای وحدت به منظور مبارزه با رژیم صهیونیست و اعلام نزدیکی پیروزی است که با این حرکت پیروزی نهایی حاصل می‌شود.

وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جنوب لبنان را از دیگر اهداف روز جهانی قدس دانست و تاکید کرد: روز جهانی قدس روز حمایت از یهودیانی است که ضد صهیونیست هستند، زیرا اکنون در تمام جهان از جمله ایران یهودیانی زندگی می‌کنند که ضد آرمان‌ها و اندیشه‌های صهیونیستی حاکم در سرزمین‌های اشغالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: از همگان دعوت می‌شود در این حرکت مقدس شرکت کنند، شاید ما هیچ روزی مقدس‌تر از روز جهانی قدس در عرصه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست نداشته باشیم.

انتهای پیام/ک

دعوت امام جمعه بوشهر برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: قدس ، رمضان 98 ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.