رئیس دانشگاه آزاد در پیامی از روز قدس به عنوان تاریخی برای یادآوری جنایت غاصبانی که آشکارا کرامت انسانی را هدف نیات شوم و شیطانی خود قرار داد‏ه‏‌اند، یاد کرد.

دنتذنلذابه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد طی پیامی از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خواست پرشورتر از گذشته در دفاع از کرامت انسانی، آزادی، برابری همه ملت‌ها و رد جعل تاریخ از سوی صهیونیست‌ها، حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‏اند

روز قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره)، ابتکاری بی‌‏بدیل و الگوی مسلمانان در دفاع از ملت ستمدیده فلسطین و یادآور جنایت غاصبانی است که آشکارا کرامت انسانی را هدف نیات شوم و شیطانی خود قرار داد‏ه‏‌اند.

روز قدس، چراغی هدایتگر برای تمامی آزادی خواهان جهان است که از هرگونه ظلم و ستم به تنگ آمده‏‌اند و این روز یادآور تحقق وعده الهی برای برقراری عدالت و مقابله با زورگویان و متجاوزان است.

بی‌‏تردید شکل‏‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی، حرکتی فریبکارانه و حیله‌‏گرانه از سوی استکبارجهانی با هدف رفع تکلیف از مسئولیت‌های خود پس از جنگ جهانی بود که بیش از شش دهه است این غده سرطانی عامل اختلاف و بر هم زدن امنیت و آرامش ملت‌های منطقه شده است.

در شرایط کنونی که آمریکای جهانخوار با حمایت‌‏های بی‌‏دریغ از صهیونیست‌ها و با همکاری برخی دولت‌های مرتجع منطقه به دنبال تحمیل نقشه شومی دیگر به خاورمیانه تحت عنوان "معامله قرن" است و طی ماه‏‌های اخیر فلسطینی‏‌های رانده شده از سرزمین‏‌های اشغالی به دنبال احقاق حقوق اولیه خود هستند، اما این معامله نشانگر تداوم سناریوی جعلی و پوسیده چند دهه اخیر برای تثبیت موقعیت رژیمی زورگوست که بزرگترین ناقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشر است.

متاسفانه نهاد‌های بین‌المللی و جامعه بین‌الملل طی این سال‌ها تلاش کرده‏‌اند با نقض حقوق بین‌الملل و برخورد‌های دوگانه، موجودیت رژیم صهیونیستی را تصمیمی قانونی نمایش دهند و تعیین حق سرنوشت ملت فلسطین برخود را نادیده گیرند، اما تدبیر هوشمندانه امام خمینی (ره) عامل مؤثری در خنثی کردن پذیرش چنین جنایتی علیه ملتی مبارز و آزادی‏خواه شد و امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد آن هستیم که در سراسر جهان، غیرمسلمانان نیز در کنار مسلمانان ندای حق طلبی مردم فلسطین را فریاد می‌‏زنند تا آدم‌کشی و نژادپرستی رژیم صهیونیستی نزد افکارعمومی در پشت دسیسه‏‌ها و توطئه‌‏های حامیان اشغالگران قدس پنهان نشود.

جامعه دانشگاهی کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد همچون سالیان گذشته در حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، حضوری چشمگیر و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد ضمن اعلام حمایت از ملت ستمدیده فلسطین از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه می‌‏خواهم پرشورتر از گذشته در دفاع از کرامت انسانی، آزادی، برابری همه ملت‌ها و رد جعل تاریخ از سوی صهیونیست‌ها، حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند تا پیام ملت آزاد و مستقل ایران باردیگر در منطقه و جهان طنین انداز شود.

مسلماً راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی واضح به یاوه‌‏گویی‌‏های استکبار جهانی و متحدانش در منطقه علیه ملت شریف و سربلند ایران خواهد بود.

محمد مهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد

انتهای پیام/

پیام رئیس دانشگاه آزاد به مناسبت روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.