مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در سفر سه روزه به سیستان و بلوچستان امروز در نشست کمیته بازسازی و نوسازی شرکت می‌کند.

سفر معاون عمرانی وزیر کشور به سیستان و بلوچستانبه  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور در پنجمین سفر استانی خود در ماه مبارک رمضان از امروز /چهارشنبه/ تا ۱۰ خرداد برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری و روستایی جنوب استان سیستان و بلوچستان به این استان‏ سفر می‌کند.

جمالی نژاد در این سفر در نشست کمیته بازسازی و نوسازی استان شرکت و آخرین تصمیمات و برنامه‌های دولت و قرارگاه بازسازی و نوسازی منطقه سیلزده را تشریح خواهد کرد.

دیدار از شهر‌های خاش، ایرانشهر، قصرقند، نیکشهر، چابهار و کنارک و بازدید از برخی پروژه‌های ملی و استانی این منطقه و همچنین پروژه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر برنامه‌های سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به استان سیستان و بلوچستان است.

شرکت در گردهمایی شهرداران، اعضای شورا‌ها و دهیاران منتخب جنوب استان سیستان و بلوچستان و سخنرانی در این گردهمایی از دیگر برنامه‌های سفر دکتر جمالی نژاد است.

انتهای پیام/ع

برنامه‌های سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  به سیستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.