معرفی بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها درشهرستان بستان اباد

فرماندار بستان آباد ،گفت:درسال ۹۷ بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها معرفی شد که تاکنون ۱۴ طرح تصویب و با پرداخت بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اجرایی شده است.

معرفی بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها درشهرستان بستان ابادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی فرماندار بستان آباد،در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان بابیان اینکه درسال ۹۷ بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها معرفی شدافزود:شهرستان بستان آباد در سال ۹۷ باجذب بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر، رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از یکهزار تفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین ایجاد ۷ تعاونی با اشتغال بیش از ۲۲۰ نفر، اجرای طرح‌های اشتغال روستایی با اشتغالزایی برای بیش از ۹۸۰ نفر را ازجمله اقدامات در حوزه اشتغال و رونق تولید در شهرستان برشمرد و گفت: در مجموع طی یکسال گذشته برای بیش از ۳ هزارنفر در شهرستان شغل ایجاد شده است.

فرماندار بستان آباد  نرخ بیکاری سهرستان را ۷/۳ دهم درصد (هفت ممیز سه دهم) اعلام کرد و گفت: هرچند نسبت به متوسط استانی در زمینه اشتغال وضعیت مناسبی داریم، اما باتوجه به ظرفیت‌های موجود و فعالیت سه شهرک بزرگ صنعتی در منطقه باید برای توسعه اشتغال و رونق تولید قدم‌های موثرتری برداریم.

موسوی در پایان مشکل تامین برق برای واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ را یادآورشد وگفت: قطعی‌های مکرر و عدم تامین انرژی پایدار برای واحد‌های صنعتی خسارت‌های فراوانی را به تولید در منطقه وارد کرده و باید برای رفع این مشکل فکر اساسی بکنیم.

 

انتهای پیام/

ایجاد ۷ تعاونی با اشتغال بیش از ۲۲۰ نفردرشهرستان بستان اباد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.