رئیس هیات ورزش‌های رزمی فارس گفت: رزمی کاران فارس با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را تثبیت می‌کنند.

محمد رضا اوجی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  بیان کرد: ورزشکاران همواره برای سربلندی کشورمان می‌کوشند که کسب قهرمانی و مدال شاخص‌ترین آن است، و در عرصه‌ها دیگر نیز برای سربلندی کشورمان تلاش می‌کنند که حضور در عرصه‌های اجتماعی مانند راهپیمایی روز قدس یکی از آن‌ها است.

وی تصریح کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ورزشکاران کشورمان نشان دادند که همواره در کنار مردم و پشتیبان نظام هستند و در این برهه زمانی نیز به ندای رهبری لبیک خواهند گفت.

اوجی ادامه داد: در این سال‌ها سران برخی کشور‌ها مانند آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران استفاده کرده اند و هیچ گاه دوست نداشتند سربلندی ملت ایران را ببینند که روز قدس فرصتی است تا مردم انزجار خود را به آنان نشان دهند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی فارس افزود: ورزشکاران هیات رزمی فارس امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس که میراث معمار کبیر انقلاب است بار دیگر با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ت

اعلام آمادگی ورزشکاران هیات رزمی فارس در راهپیمایی روز قدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.