قاضی پور؛

روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:روز قدس تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار و تزلزل ناپذیر و حمایت‌های جانانه و شورانگیز امت‌مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است

وی افزود:روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است و مقام رهبری نیز همواره تاکید فراوانی بر بزرگداشت و حضور حماسی در این روز داشته اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود:روز قدس امسال با توجه به تغییر و تحولات به وجود آمده و افزایش فشار‌های ظالمانه رژیم‌های مستکبر جهانی و در راس آن‌ها آمریکا بر امت واحد اسلام و مردم ولایتمدار ایران، از اهمیت بالایی برخوردار بوده لذا با حضور حداکثری در این راهپیمایی دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و سایر ملت‌های مسلمان دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم و حامیان آن‌ها ابراز می‌داریم.

وی افزود:اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی یوم ا... قدس حضور باشکوه داشته و بیش از پیش انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش گذارند.
 
انتهای پیام/م
 

دعوت نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.