همایش طرح جهاد همبستگی ملی با حضور اقشار مختلف بسیج و جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش نیم بلوک برگزارشد.

فخیم زاده مسئول بسیج سازندگی قاینات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: هدف از طرح جهاد همبستگی ملی استفاده از ظرفیت بسیج و پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی جهت تامین بخشی از نیازمندی‌های مردم در مناطق سیل زده کشور است.

وی با اشاره به اینکه این طرح  با رویکرد ساخت و ساز منازل مسکونی و تامین اقلام ضروری اجرایی خواهدشد. افزود: بسیج با همکاری هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد شهرستان اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ساخت منازل مسکونی در مناطق سیل زده خواهند کرد.

فخیم زاده ادامه داد: امیدواریم بتوانیم آنگونه که شایسته است در این امر خداپسندانه سهیم باشیم و گره ای از مشکلات هم وطنان مان را باز کنیم.

مسئول بسیج سازندگی قاینات گفت: سهم خراسان جنوبی برای مرمت وبازسازی مناطق سیل زده کشور ۴۵۰ خانوار است که ۶۵ واحد به قاینات ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ساخت ومرمت ۱۵ واحد خانه مختص بخش نیم بلوک است که در این طرح همه باید مشارکت کنند چرا که در این گرمای طاقت فرسای خوزستان هموطنان ما نیازمند همیاری و همکاری تک تک ما هستند .

فخیم زاده افزود: بسیج، و جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش نیم بلوک باید مردم  واطلاع رسانی کنند ونسبت به ساخت این ۱۵ واحد تا پایان سال اقدام کنند.

انتهای پیام / ط ا

ساخت  ۱۵ واحد در مناطق سیل زده  توسط بسیج نیم بلوک

برچسب ها: بسیج ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.