رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۴۳ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم مهیا شده است.

راهپیمایی روز قدس در ۴۳ نقطه استان سمنان برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست خبری برنامه های راهپیمایی روز قدس استان گفت: این راهپیمایی در شهر سمنان همزمان با ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از میدان امام رضا (ع) تا مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در شاهرود نیز ساعت ۱۰:۴۵ صبح جمعه از خیابان تهران تا مصلای پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود و مسیر راهپیمایی در دامغان همزمان با ساعت ۱۱:۳۰ از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی روز قدس در گرمسار ساعت ۱۱:۳۰ از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع، میامی ساعت ۱۱:۳۰ از میدان بسیج به سمت مصلی و مهدی شهر ساعت ۱۱:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی برگزار می شود.

قندهاری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در آرادان نیز ساعت ۱۱ از میدان شهید تمدنی به سمت مصلای این شهر برگزار می‌شود، ابراز داشت: مردم متدین سرخه هم از ساعت ۱۱:۳۰ در مسیر میدان ولی عصر به سمت حسینیه شهدا راهپیمایی خواهند کرد.

وی همچنین با دعوت از آحاد مردم متدین و روزه دار استان سمنان برای حضور در حماسه راهپیمایی روز قدس، افزود: محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، سخنرانی، بیانیه، شعار های ضد استکباری و اسرائیل غاصب و… در زمره بخش های این راهپیمایی در روز جمعه هستند.

انتهای پیام / گ 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۳ نقطه استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.