اعلام زمان و مسیر راهپیمایی در شهرستان نایین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار این شهرستان روز جمعه برگزار می شود.

سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار این شهرستان رأس ساعت ساعت ۱۰:۴۵ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مورخ ۱۰ خرداد از مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه پلیس و سپس به سمت خیابان مسجد جامع برگزار می‌شود.

این فرمانده سپاه افزود: مردم شریف و شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان نایین پس از راهپیمایی در میعادگاه نماز جمعه مسجد جامع نایین تجمع خواهند نمود.

وی در پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

اکبری افزود: امت اسلامی و سایر ملل آزادی‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال بلندتر از همیشه فریاد نابودی این غده سرطانی و همراهان و یاریگران آن‌ها را سر می‌دهند و ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین، یمن، عراق و سوریه بر آزادی قدس شریف و همه اراضی اشغالی، احقاق حقوق تضییع شده آنان تاکید می‌کنند.

وی در پایان، از بسیجیان و پاسداران، مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان باوی خواست که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) فریاد آزادی و رهایی بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان را فریاد زده و برگ زرین دیگری در تاریخچه درخشان این خطه از کشور رقم زنند.

انتهای پیام/م
 

دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین از مردم برای حضور درراهپیمایی روز قدس

برچسب ها: سپاه پاسداران ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار