کلیپ زیبایی با عنوان "فتح اورشلیم" را مشاهده می‌کنید که اقامه نماز جماعت مسلمانان جهان به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قدس شریف را نشان می‌دهد.

فتح اورشلیمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز دهم خردادماه سال ۱۳۹۸ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بود؛ روزی که مسلمانان جهان یکصدا آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم آن از ظلم و ستم اشغالگران صهیونیست را فریاد زدند و صدای نفرت خود را به گوش سردمداران رژیم صهیونیستی رساندند.

در روز دهم اسفندماه سال ۹۶وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفتگو کردند. رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از سوریه در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام، پیروزی را از آنِ ملت‌های مؤمن و مجاهد خواندند و با تأکید بر لزوم پافشاری بر مشترکات اسلامی، گفتند: امیدواریم همگی آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید.

همین عبارت آخر و امیدبخش رهبر انقلاب در سال۹۶، مکمل دیگر سخن ایشان مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۵ سال آینده که در سال ۹۴ توسط ایشان بیان شد، گردید و هم‌اکنون به اعتقاد راسخ مظلومان فلسطینی و آزادیخواهان جهان درآمده است.

در ادامه کلیپ زیبایی با عنوان "فتح اورشلیم" را مشاهده می‌کنید که اقامه نماز جماعت مسلمانان جهان به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قدس شریف را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مقاومت ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ربکا
۱۶:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
امید واریم هرچه زودتر تحت زعامت و امامت امام خامنه ای شاهد نماز جماعت پرشکوه در قدس شریف باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ان شاءالله بزودی این اتفاق خواهدافتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ان شاء الله بسیار زیبا بود