به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، محمدجواد رجاییان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: به منظور آسیبشناسی و نظارت بهتر بر عملکردها، اقدامات و حذف برخی از تخلفات انجام شده در حوزه سازمان
تاکسیرانی، داشبورد مدیریتی تخلفات تاکسیرانی توسط سازمان فاوا تهیه و در دسترس مدیریت ارشد سازمان تاکسیرانی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه سامانه تصمیم یار با فاصله گرفتن از سیستمهای سنتی ارزیابی مدیران، یکی از شاخصهای ایجاد شهر هوشمند به شمار میرود، ادامه داد: بهبود رضایت شهروندان و افزایش کیفیت حمل و نقل عمومی جزء مهمترین اهداف ایجاد داشبورد مدیریتی تصمیم یار "BI"برای سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: داشبورد مزبور میتواند برای تمامی بخشهای سازمان تاکسیرانی مانند منابع انسانی، فناوری اطلاعات، معاونت کنترل و نظارت، بخش فرهنگی، اداره برنامهریزی و بودجه، و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در نظر گرفته شود.
رجاییان افزود: مدیران ارشد سازمان تاکسیرانی با استفاده از داشبورد مدیریتی تصمیم یار قادر خواهند بود تا گزارشهای مختلف مدیریتی را به صورت یکجا و بدون نیاز به ورود در سیستمهای عملیاتی مختلف و فارغ از پیچیدگیهای گزارشگیری مشاهده کنند.
وی تصریح کرد: از دیگر ویژگیهای این داشبورد مدیریتی، به روز رسانی روزانه گزارشها طی فرآیند سیستمی، عدم امکان دخالت کاربران در گزارشها به صورت دستی، صحت بالاتر گزارشها، امکان انتشار گزارشها برای شهروندان با هدف شفافیت بیش از پیش عملکرد سازمان تاکسیرانی، امکان دریافت گزارشها در دستهبندیهای متنوع از تخلفات مانند گزارش تعداد تخلفات به تفکیک نام و کد تخلف، نوع تخلف، وضعیت تخلف، بازرسان و بازههای تاریخی دلخواه میباشد.
انتهای پیام // ف. ک
راهاندازی داشبورد مدیریتی تصمیم یار در مشهد