مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه یازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف میلیاردی کالا‌های قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالا‌های سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد خوراکی و لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان آمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر که با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان انجام شد مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی ولوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ به و پاکسازی مناطق آلوده به اجرا درآمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل و خودروی آنان ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه ۱۹۰ عدد قرص غیرمجاز و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

کشف مواد مخدر از یک عامل افیونی در چالوس

سرهنگ سیدعبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی عاملی افیونی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر حین تردد در این شهرستان با یک خودروی سواری شدند.

سرهنگ منتظری از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ یک ونیم کیلو گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار