فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان باند ۵ نفر سارقان حرفه‌ای دستگیر و ۳۰ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و قطعات و محتویات داخل خودروها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی سرنخ‌هایی از یک باند ۵ نفره را شناسائی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در داخل مخفیگاهشان غافلگیر و دستگیر کردند.

سرهنگ فداء تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی، سارقان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۳۰ فقره سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی، قطعات و محتویات داخل خودروها، موتورسیکلت و دوچرخه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به کشف مقداری از اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ی

دستگیری سارقان حرفه ای در کرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار