رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:اراده‌های رزمندگان ما مرگ را از خودشان می‌ترساند که نمونه بارز آن را در روز‌های اخیر شاهد بودیم.

اراده رزمندگان ما مرگ را از خود می‌ترساند/ نیرو‌های مسلح با اتحاد و همدلی به اوج آمادگی رسیدندبه گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی دریایی ارتش با بیان این که همدلی نیرو‌های مسلح چیزی است که در نبرد اراده‌ها دیدیم، گفت: نیرو‌های مسلح ما، با اتحاد و همدلی به اوج آمادگی رسیدند و با توکل به خداوند منان، اراده ایمانی خود را به دشمن تحمیل کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر این‌که در نبرد اراده‌ها هر کس که اراده محکم‌تری داشته باشد، حتما پیروز است، ادامه داد: اراده‌های رزمندگان ما مرگ را از خودشان می‌ترساند که نمونه بارز آن را در روز‌های اخیر شاهد بودیم. این تجربه گرانقدری است که باید به عنوان یک تجربه کیمیایی از آن استفاده کنیم.

نماینده، ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: نمایش اقتدار بخش مهمی از اصل اقتدار است. فرماندهان ما آمادگی خود را اعلام کردند و در مناطق مختلف و پایگاه‌ها حضور یافتند و آمادگی رزمی خود را ارزیابی و مورد آزمایش قرار دادند، که این مورد نیز از جمله الزامات تحمیل اراده‌ها به دشمن بود.

حجت الاسلام محمد حسنی گفت: رعایت نکات حفاظتی از دیگر الزامات آمادگی نظامی است. باید این هنر را داشته باشیم که نکات حفاظتی را از دشمن بگیریم، ولی کوچکترین نکته حفاظتی را به دشمن ندهیم که نتواند ما را تجزیه و تحلیل کند. تا زمانی که قادر به این کار نباشد، نمی‌تواند وارد جنگ با ما شود. این موضوع باید در زمینه‌های مختلف جاری باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برکات "دعا" تصریح کرد: "دعا" مجرای نزول رحمت حق بر بندگان، بهترین جلوه بندگی و تنها راه رسیدن به جایگاه ویژه نزد خداوند است که موجب حفظ داشته‌ها و به دست آوردن نعمت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار