مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از صدور ۱۳ هزار و ۸۵۸ کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی پناهنده،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور ۱۳ هزار و ۸۵۸ کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۳۸ خودرو از مراکز معاینه فنی استان همدان برچسب معاینه فنی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان همدان ۶ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین فعایت می‌کند افزود: ارتقای ایمنی، حفظ محیط زیست از آلودگی و کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها در بخش حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات و اهداف شاخص این مراکز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: دو مرکز معاینه فنی در همدان، یک مرکز در ملایر، یک مرکز در نهاوند، یک مرکز در کبودراهنگ و یک مرکز در شهرستان اسدآباد فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۴۰ پایگاه ثابت و سیار شرکت‌های امداد خودرو در قالب سه شرکت امداد فنی خودرو از طریق سامانه جامع ناوبری برخط (GPS) پایش شدند.

پناهنده گفت: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به شکل مستمر از سوی مسوولان اداره کل انجام  و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/ا

صدور ۱۳ هزار کارت معاینه فنی ناوگان جاده‌ای در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار