شرکت شیائومی توانست در اولین مرحله فروش Redmi K20 Pro نتیجه بسیار موفقیت‌آمیزی را به دست آورد.

آمار شگفت انگیز فروش در اولین مرحله عرضه Redmi K20 Proبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی با فروش بیش از ۲۰۰۰۰۰ دستگاه گوشی هوشمند Redmi K20 Pro توانست موفقیت بزرگ را در عرضه یکی از محصولات توانمند خود بدست آورد.  احساسات ضد آمریکایی بسیاری از طرفداران هوآوی در سراسر جهان و به ویژه مردم چین سبب شد شرکت هوآوی به راحتی و با سرعتی بسیار بالا مرحله اول از فروش گوشی پرچمدار Redmi K20 Pro را پشت سر گذارد.


بیشتر بخوانید: فعال شدن حالت ماه در آخرین بروزرسانی شیائومی Mi 9 +فیلم


اگرچه کاربران چینی پس از اقدامات شرکت‌های آمریکایی در برابر هوآوی به سمت استفاده از محصولات تولید خود روی آورده‌اند ولی تا پیش از شروع فروش گوشی Redmi K20 Pro در اواسط هفته گذشته هیچ کس فکر نمی‌کرد این گوشی با چنین استقبالی پرشور از سوی کاربران مواجه گردد. استقبال طرفداران شیائومی در چین تا حدی بود که ۲۰۰۰۰۰ دستگاه Redmi K20 Pro در کمتر از ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه به فروش رسید و تمامی دستگاه‌های موجود در اولین مرحله عرضه تمام شد.

تلفن همراه Redmi K20 Pro دارای امکانی نظیر پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، رم ۶ تا ۸ گیگابایتی، نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با کیفیت FHD+ Super AMOLED و آخرین نسخه اندروید است. دروبین اصلی این گوشی کیفیتی برابر ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲۰ مگاپیکسل کیفیت عکس‌برداری دارد. مطمئنا ویژگی‌های و توانایی‌های فوق‌العاده این گوشی در چنین فروشی برای شرکت شیائومی بیشترین تاثیر را داشته است.

آمار شگفت انگیز فروش در اولین مرحله عرضه Redmi K20 Pro

هرچند نمی‌توان احساسات ملی گرایانه مردم چین را در این رکورد تاریخی برای شیائومی بی تاثیر دانست، ولی مطمئنا مهندسان شیائومی نیز همواره بیشترین تلاش خود را برای تولید بهترین و توانا‌ترین گوشی‌های هوشمند به کار می‌برند. دیگر ویژگی این گوشی که بار دیگر از جهتی آن را در میان قدرتمندترین تلفن‌های همراه جهان قرار می‌دهد باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر آن است.

انتهای پیام/

شیائومی در اولین مرحله عرضه Redmi K20 Pro رکورد زد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار