مدافع تاتنهام دعوت نشدن خود به تیم ملی را تصمیمی منطقی می داند و آن را ناشی از نمایش ضعیف خود در بازی های اخیر تیمش می داند.

شایستگی دعوت به تیم ملی را نداشتمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کیرن تریپیر مدافع تیم فوتبال تاتنهام، از تصمیم گرت ساوگیت بابت دعوت نکردن او به تیم ملی انگلیس، شکایتی ندارد و قول داده که جایگاهش در تیم ملی را پس بگیرد. تریپیر قبول دارد که کنار گذاشته شدنش از تیم ملی تصمیمی منطقی بود زیرا او اخیرا عملکرد خوبی نداشته است. وی در این باره گفته است که باید بهتر از قبل بازی کند چون عملکرد اخیر او قابل قبول نبوده است. 

مدافع تاتنهام عملکرد کایل واکر و الکساندر آرنولد را باورنکردنی خوانده و دعوت این بازیکنان به تیم ملی را ناشی از شایستگی آن ها دانسته است. شایستگی که او نتوانسته در این مدت از خود نشان دهد و این موضوع را یک حقیقت صرف می داند.

بازیکن ۲۸ ساله تیم تاتنهام از جمله برجسته‌ترین بازیکنانی است که در لیست ۲۳ نفره گرت ساوگیت برای تورنمنت هفته آینده که در پرتغال برگزار می‌شود، جایی ندارد. در غیاب او الکساندر آرنولد و کایل واکر مدافعین تیم‌های لیورپول و منچستر سیتی، در سمت راست دفاع تیم ملی انگلستان حاضر خواهند شد.

تریپیر در جام جهانی روسیه، نقشی کلیدی در ترکیب سه شیر داشت و در بازی مرحله نیمه نهایی برابر کرواسی گل اول بازی را برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند. وی در پایان این مسابقات به عنوان بهترین دفاع راست جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شد.


بیشتر بخوانید

لوریس: تیمی نیستیم که هر سال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم

سه تیم انگلیسی در سید یک/ غول‌های اروپا در سید ۲ مسابقات

لیورپول ۲ - تاتنهام ۰ / ششمین قهرمانی تاریخ برای قرمز‌های مرسی ساید / فصل خوب کلوپ تکمیل شد


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تاتنهام درباره دعوت نشدنش به تیم ملی

برچسب ها: تاتنهام ، لیگ جزیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار