مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارگفت: از ابتدای امسال ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان پلاک گذاری شده است.

آغاز طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هوشنگ کرمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارافزود حدود ۶۰ پرونده دیگر نیز برای واگذاری پلاک  درحال بررسی است.

وی یکی از مشکلات در توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را نداشتن پلاک  دانست و افزود: از کشاورزان ومالکان ماشین آلات کشاورزی در شهرستان درخواست می‌شودهر چه زودتر با مراجعه به شرکت‌های مسئول پلاک گذاری برای تشکیل پروند و شماره گذاری تراکتور‌ و کمباین خود اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز پلاک گذاری، صنوف مشاغل کشاورزی، مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اجرا می‌شود.

کرمی گفت: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی روستایی جلوگیری از تردد غیرمجاز، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی برای بیمه کردن این ماشین‌ها، جلوگیری از فروش غیر قانونی، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیرساخت به منظور به رهن بردن ماشین‌آلات برای استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای امور مربوط به کارت سوخت این خودروها ست.

انتهای پیام/ب

 ۱۷۰ دستگاه خودروی کشاورزی در شهرستان بهارپلاک دار شدند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
خواهشمندیم که نحوه اقدام وهزینه اش را هم توضیح دهید/
آخرین اخبار