مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان، کمیته‌های مختلفی را پیش بینی کرده که یکی از آن‌ها کمیته نشاط و امید است

تشکیل کمیته نشاط و امید در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام   ، جلسه هم افزایی دستگاه‌های استان جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق سیل زده استان صبح امروز در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام برگزار شد.

در این نشست خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برپایی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق سیل زده برای دستگاه‌های فرهنگی استان یک تکلیف به حساب می‌آید،گفت: ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان، کمیته‌های مختلفی را پیش بینی کرده که یکی از آن‌ها کمیته نشاط و امید است و بنا دارد تا در شرایط و موقعیت‌های خاص برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: ما در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان بدره میزبان جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران " ایلبانگ " بودیم و گروه‌های آیینی و هنری مختلفی در این جشنواره حضور داشتند، ️کاروان نشاط و امید در مناطق سیل‌زده بخش ماژین (روستای شوره) حضور یافت و برنامه‌های شادی بخشی را برگزار کرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

خودآموز اضافه کرد: امیدوارم برنامه‌های آتی کمیته نشاط و امید با تمرکز بر ایجاد روحیه و شادی در بین کودکان باشد که قشر آسیب پذیری محسوب می‌شوند، بنابراین برگزاری اردو‌های تفریحی و گردشگری برای این عزیزان در اولویت خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: دستگاه‌های استان با هم افزایی و همکاری فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مناطق آسیب زده، شرایط برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را در این مناطق فراهم کنند.

انتهای پیام/اس

تشکیل کمیته نشاط و امید در ایلام

برچسب ها: وزارت ارشاد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.